Sitemap
Pagina's
- Bedankt - Bel mij terug (juli 5, 2024)
- Bedankt - contactformulier (juli 5, 2024)
- Bedankt - ebook (juli 5, 2024)
- Bedankt - events (juli 5, 2024)
- Bedankt - Nieuwsbrief (juli 5, 2024)
- Blog (juni 7, 2024)
- Branches (juni 7, 2024)
- Cases (juni 7, 2024)
- Contact (juni 7, 2024)
- Cookieverklaring (juni 7, 2024)
- Diensten (november 20, 2024)
- Events (oktober 17, 2024)
- Home (juni 5, 2024)
- Jumpstart (juni 20, 2024)
- Oplossingen (juni 7, 2024)
- Over ons (juni 7, 2024)
- Privacyverklaring (juni 7, 2024)
- Proclaimer (juni 7, 2024)
- Sitemap (juni 7, 2024)
- Werken bij (juni 7, 2024)
Vacatures
- Architect Microsoft Dynamics & Power Platform (oktober 5, 2022)
- CRM & Power Platform Consultant (januari 21, 2022)
- Test Consultant bij BusinessBase (oktober 5, 2022)
Nieuwsberichten
- ‘Copilot is het geheime wapen voor Klantenservice’ (oktober 24, 2023)
- 2024 Release Wave 1 Microsoft Dynamics 365 De belangrijkste verbeteringen voor het KCC (april 23, 2024)
- 3 succesfactoren voor CRM (september 17, 2013)
- 5 noodzakelijke stappen voor CRM integratie (oktober 16, 2013)
- 6 redenen voor de onhoudbare groei van CRM (november 10, 2014)
- 9 tips voor meer sales met CRM (mei 21, 2014)
- Adobe Campaign + Microsoft Dynamics 365 Integration (oktober 9, 2017)
- Adobe ontvangt topscores van Gartner (augustus 23, 2017)
- Adoptie van Microsoft Dynamics CRM (juli 15, 2020)
- Adoptie: om doelen te bereiken (juli 11, 2019)
- Alles draait om het gesprek met de klant (juni 28, 2023)
- Ben jij ook wel eens bang ? (oktober 26, 2022)
- Betekenisvolle, virtuele connecties (mei 29, 2020)
- Betere focus op klantbeleving door samenwerking Microsoft en Adobe (januari 7, 2019)
- Bouncing hard (november 7, 2023)
- Bouwen aan het all-in-one contact center (december 7, 2021)
- BusinessBase 25 jaar (juli 3, 2024)
- BusinessBase Connect (februari 9, 2014)
- BusinessBase is ISO 27001 gecertificeerd (december 22, 2015)
- BusinessBase Marketing Automation Framework (december 11, 2020)
- BusinessBase-support ontzorgt je organisatie (mei 9, 2019)
- Clickdimensions presentatie (november 27, 2020)
- Cloud CRM Datadriven (april 30, 2015)
- Copilot Studio: de aanjager van verbeterde selfservice in het contactcenter (juni 24, 2024)
- Copilot: De ideale partner voor jouw serviceteam? (oktober 11, 2023)
- Copilot: jouw nieuwe marketingcollega in Dynamics 365 Marketing (augustus 16, 2023)
- CRM 3.0 door procesautomatisering (juni 9, 2016)
- CRM als centraal bedrijfsportaal: 5 tips (maart 31, 2014)
- CRM en het beheren van de customer lifecycle (november 19, 2013)
- CRM en Marketing Automation (mei 13, 2015)
- CRM gedreven door de Customer Experience (februari 28, 2014)
- CRM heeft leidende rol in context marketing (april 30, 2014)
- CRM investeringen: laag risico, hoog rendement (april 16, 2014)
- CRM inzetten om de sales pipeline te vullen (januari 28, 2015)
- CRM maakt de multichannel service uitdaging makkelijker (februari 26, 2015)
- CRM niet gebruiken om oude gewoonten te automatiseren (juni 18, 2014)
- CRM problemen (februari 21, 2020)
- CRM specialist (december 21, 2019)
- CRM systeem (december 21, 2020)
- CRM voor de lokale overheid (mei 28, 2020)
- CRM zonder persoonlijke communicatie is GEEN CRM (april 8, 2015)
- CRM: niet de tool, maar het doel (oktober 12, 2017)
- Customer Data Platform uitleg (januari 30, 2020)
- Customer Engagement Sales (december 21, 2020)
- Customer Engagement stimuleren met CRM (december 16, 2014)
- Customer Engagement Strategie (december 21, 2020)
- Customer Insights : Ontdek het gedrag van jouw klant en krijg direct meer inzicht (juni 25, 2020)
- Customer Insights in a Day 16 September (september 15, 2020)
- Customer Intelligence & Customer Engagement (december 21, 2021)
- Customer Journey Mapping (april 24, 2020)
- Customer journey voor blije klanten en meer omzet (februari 26, 2019)
- Data & AI-Driven Klantenservice: Hoe Customer Insights en Marketing Data het Verschil maken (januari 17, 2024)
- De 3 toepassingsgebieden voor Data & AI binnen customer service (april 9, 2024)
- De customer experience sturen door social media (november 11, 2013)
- De dunne lijn tussen privacy en personalisatie (oktober 28, 2016)
- De invasie van social media in CRM (oktober 9, 2013)
- De invloed van bedrijfsculturen op CRM (november 15, 2013)
- De kracht van een 360 graden klantbeeld (oktober 22, 2017)
- De kracht van het Powerplatform (december 4, 2020)
- De kracht van omnichannel: zo beweeg je van losse oplossingen naar één platform (mei 21, 2024)
- De kracht van standaard CRM oplossingen (juni 3, 2020)
- De lat voor customer engagement ligt hoog (juni 28, 2023)
- De macht ligt bij de klant (oktober 12, 2015)
- De nieuwste Copilot voor Dynamics 365 functionaliteiten | Release Wave 1 - 2024 (mei 14, 2024)
- De nieuwste trends voor Microsoft Dynamics 365 Customer Service in 2024 (januari 11, 2024)
- De Omnichannel Customer Engagement aanpak (oktober 14, 2017)
- De rol van Social CRM binnen uw organisatie (september 4, 2013)
- De snelle ontwikkeling binnen Social CRM (januari 21, 2015)
- De volgende stap in CRM: The Internet Of Things (februari 17, 2014)
- De weg naar multichannel succes (juli 7, 2014)
- Dynamics 365 Contact Center: Een Krachtige Aanwinst voor Moderne Klantenservice (oktober 14, 2024)
- Dynamics 365 en LinkedIn Sales Navigator (augustus 28, 2017)
- Dynamics 365 for Customer Insights (april 13, 2018)
- Dynamics 365 pre-project voor succesvolle trajecten (september 16, 2020)
- Dynamics 365 Sales Release Wave 2 – Leuker kunnen we het wel maken, en makkelijker (augustus 28, 2024)
- Dynamics Marketing, of niet...? (september 28, 2023)
- E-mail onderwerpregel: 8 tips en voorbeelden uit de praktijk (augustus 26, 2020)
- Een robotstofzuiger in Dynamics Customer Insights en nog veel meer! (februari 27, 2024)
- Een slimme ISV-strategie in de strijd om de cloudplatforms (januari 10, 2019)
- Event Marketing, de trends voor 2023 (december 21, 2022)
- eXtreme 365 | nieuwste Dynamics 365 CRM ontwikkelingen (maart 13, 2017)
- FabConEurope 2024 in Stockholm (oktober 16, 2024)
- Fabric Insights & Inovations (juni 20, 2024)
- Fenestrae live met de Dynamics 365 Service Portal (maart 10, 2017)
- Gamification binnen CRM? (augustus 11, 2014)
- Gamification en de toekomst van CRM (december 20, 2013)
- Gegevensuitwisseling tussen Dynamics Customer Engagement en andere applicaties in je organisatie – deel 1: klantBEELD (juli 6, 2022)
- Gegevensuitwisseling tussen Dynamics Customer Engagement en andere applicaties in je organisatie – deel 2: Gegevens synchroniseren (juli 20, 2022)
- Get, Keep en Grow klanten met Microsoft Dynamics CRM (maart 6, 2016)
- Goodbye Outbound Marketing, Hello Real Time Journeys (september 16, 2024)
- GVB is live met Dynamics 365 Customer Insights Data en Journey: gericht op het verbeteren van de online ervaring van reizigers! (december 19, 2024)
- Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM? (april 29, 2016)
- Heb ik mobiel CRM echt nodig? (augustus 13, 2014)
- Het is tijd... De hoogste tijd! (april 21, 2023)
- Het moment van de waarheid in leadconversie (augustus 28, 2015)
- Hey Google, hoe gebruik ik Voice op mijn Customer Service afdeling? (december 21, 2022)
- Hoe bedrijven in de toekomst met hun klanten communiceren (augustus 13, 2013)
- Hoe diep kan marketing automation doordringen in CRM? (november 19, 2014)
- Hoe laat je medewerkers CRM écht gebruiken (september 10, 2014)
- Hoe maak ik mijn salesteam effectiever? (december 3, 2014)
- Hoe Machine Learning CRM automatisch kan verbeteren (januari 19, 2016)
- Hoe motiveer je sales om CRM ook echt te gebruiken? (februari 9, 2015)
- Hoe verhoog je klanttevredenheid met CRM? (juni 23, 2014)
- Hoe vind ik de juiste Microsoft CRM-implementatie partner? (mei 21, 2013)
- Hoe zet je Microsoft Dynamics 365 CRM strategisch in? (februari 28, 2017)
- HR-beleid onderbouwen met feiten en data (april 14, 2023)
- In Collaborative Relationships zijn klanten onderdeel van uw team (oktober 9, 2014)
- In de flow met Marketing Automation (mei 28, 2019)
- Integreer CRM succesvol met andere bedrijfsapplicaties (augustus 6, 2013)
- Introductie Release Wave 1 2022 (mei 12, 2022)
- Introductie Release Wave 2 2021 (november 17, 2021)
- IVR & IVA: van keuzemenu naar virtuele assistent (december 12, 2024)
- Kennis is kracht: hoe Microsoft Dynamics slim kennismanagement mogelijk maakt (augustus 27, 2024)
- Klantcontactcenter van GVB live met Microsoft Voice (juni 4, 2024)
- Kost het gebruik van CRM meer tijd? (oktober 3, 2014)
- Krachten gebundeld in één platform: Microsoft Dynamics 365 (mei 28, 2019)
- Laat uw database voor u werken (oktober 2, 2013)
- Lead nurturing is net als Tinder daten! (juli 14, 2021)
- Leads genereren met het organiseren van seminars en congressen (november 3, 2014)
- Lessen in Marketing Automation (februari 6, 2023)
- Loekie Sponsor Pup KNGF 18 juni 2024 (juni 18, 2024)
- Low Code Application Development Specialist (juni 11, 2024)
- Luister naar uw klanten met Microsoft Social Engagement (juli 20, 2015)
- Maak Dynamics doelgerichter met AI (januari 20, 2021)
- Maak het met Release Wave 1 2022 Dynamics 365 Marketing (mei 12, 2022)
- Machine Learning. De volgende stap binnen CRM? (juli 16, 2015)
- Marketing Automation binnen je huidige marketing strategie (augustus 26, 2020)
- Marketing Automation in de praktijk (juni 9, 2020)
- Marketing en Sales op één lijn met behulp van CRM (december 8, 2014)
- Meer doen in minder tijd (april 14, 2023)
- Met CRM de customer experience verbeteren (september 22, 2014)
- Met CRM in 5 stappen naar meer sales (december 11, 2013)
- Microsoft Build: nog meer AI of nu echt slimmere applicaties? (mei 30, 2024)
- Microsoft Copilot, een revolutionaire stap binnen Customer Engagement! (augustus 11, 2023)
- Microsoft Copilot: Je nieuwe beste vriend in Sales? (augustus 16, 2023)
- Microsoft CRM Customer Center (augustus 3, 2015)
- Microsoft Customer Story: Rijksmuseum transforms how artlovers engage with the museum, with Dynamics 365 (december 13, 2024)
- Microsoft Dynamics CRM in 1 minuut (november 17, 2016)
- Microsoft Envision - AI Connection (juni 13, 2024)
- Microsoft Fabric OneLake: De OneDrive voor data (september 11, 2024)
- Microsoft Fabric: Voor iedereen dé place-to-be (mei 28, 2024)
- Microsoft Fabric: Waarom Less juist More is (mei 27, 2024)
- Microsoft introduceert autonomous AI-agents voor Dynamics 365 en Copilot Studio (oktober 24, 2024)
- Microsoft Social Engagement (november 17, 2016)
- Mobiel CRM vergroot uw sales productiviteit (november 26, 2014)
- Nuance & Microsoft D365: hoe spraakherkenning customer service gaat veranderen (maart 28, 2024)
- Nurture Marketing met Microsoft Dynamics CRM (juli 29, 2015)
- Omnichannel klantenservice (december 21, 2022)
- Ontdek de toekomst van Customer Service met onze CEO Oedse de Boer (februari 26, 2024)
- Performance Management (mei 18, 2022)
- Predictive CRM: Een nieuwe revolutie (oktober 22, 2017)
- Ready-to-start template (februari 21, 2016)
- Recap Microsoft Ignite 2024 (november 28, 2024)
- Redenen om Microsoft Dynamics CRM te kiezen (mei 21, 2013)
- Relaties de belangrijkste basis van CRM? (maart 20, 2014)
- Release Wave 1 2022: Dynamics Customer Insights (mei 31, 2022)
- Release Wave 2 (december 7, 2021)
- Release wave 2 – 2024 (november 7, 2024)
- Releasewave 1 2022 Sales (juni 3, 2022)
- Reputatie: de echte ‘R’ in CRM (september 10, 2013)
- Selfservice in het KCC: Onmisbaar en zo pak je het aan (juni 24, 2024)
- Service Management in Dynamics 365 CRM (februari 7, 2017)
- Slimmer CRM inzetten met Marketing Automation (april 29, 2016)
- Slimmere CRM met Marketing Automation (september 15, 2014)
- Social CRM als marketinginstrument (juni 16, 2015)
- Social listening in CRM. Wat is het en wat voegt het toe? (augustus 14, 2014)
- Stappenplan naar een CRM strategie (december 17, 2013)
- Startersgids: alles wat je moet weten over Microsoft Dynamics 365 Customer Service (januari 30, 2024)
- Succes begint bij het managen van de klantervaring (september 24, 2013)
- Succesvolle Livegang van Research Services met Microsoft Dynamics 365 (juli 12, 2024)
- Terugblik Optimale Marketing Automation met Microsoft Dynamics CRM (januari 23, 2017)
- Terugkijken Always on Service (juni 11, 2021)
- Terugkijken Realtime Marketing (juni 30, 2021)
- Terugkijken Release Wave 1 (maart 16, 2021)
- Terugkijken Release Wave Power Platform (maart 26, 2021)
- Terugkijken webinar Human Resources als business applicatie (november 20, 2021)
- Terugkijken webinar Human Resources als business applicatie van Microsoft Dynamics 365 (januari 1, 2022)
- Van CRM naar Customer Engagement Management? (januari 23, 2018)
- Van CRM naar PRM: relaties door het hele kanaal (juni 3, 2014)
- Van lead generatie naar lead nurturing (augustus 26, 2015)
- Van relatiebeheer naar Customer Engagement (november 17, 2017)
- Veelbelovende ontwikkelingen voor D365 HR! (mei 18, 2022)
- Verbeter uw salesteam met CRM (januari 15, 2014)
- Verbeteringen in Microsoft Dataverse: Krachtiger en Slimmer (oktober 10, 2024)
- Verlof aanvragen (mei 31, 2022)
- Voorkom deze 5 fouten bij uw CRM implementatie (maart 23, 2015)
- Waarom mobiel CRM direct invloed heeft op meer sales (september 5, 2014)
- Wanneer CRM social wordt…. (februari 10, 2014)
- Wat Campagnevoerders en E-mailontwerpers moeten weten over Release Wave 2 van 2024 (september 24, 2024)
- Wat is Account-Based Marketing? (december 18, 2017)
- Wat is een CRM systeem in 2020? (januari 12, 2019)
- Wave 2 2022 (oktober 26, 2022)
- Wearables: nieuwe technologie met impact op CRM? (januari 24, 2014)
- Welke nieuwe features in Dynamics 365 verhogen je sales? (april 24, 2023)
- Welke nieuwe functionaliteiten biedt Dynamics Customer Service? (april 17, 2023)
- Welke nieuwe functionaliteiten komen eraan voor Dynamics Sales? (oktober 24, 2023)
- What's New in Microsoft Dynamics 365 v9 (oktober 10, 2017)
- WhatsApp in Dynamics 365: dit moet je alvast weten over de nieuwe integratie (november 25, 2024)
- Zo zorg je dat klantsucces in het DNA van je bedrijf zit (januari 23, 2019)
- Zoekmachine Marketing met CRM verbinden, hoe doe je dat? (februari 16, 2015)
- 📞 Microsoft Dynamics 365 Contact Center is nu beschikbaar! (augustus 12, 2024)
Branches
- Financiële dienstverlening (juli 2, 2024)
- Mobiliteit (juli 2, 2024)
- Onderwijs (juli 2, 2024)
- Publieke sector (juli 2, 2024)
- Water, energie en recycling (juli 2, 2024)
- Zakelijke dienstverlening (juni 20, 2024)
Cases
- GVB (juni 26, 2024)
- Hedin Automotive (juli 4, 2024)
- HVC (juni 26, 2024)
- KNGF (juni 11, 2024)
- Nyenrode Business Universiteit (november 12, 2024)
- PH&C (juli 4, 2024)
- Rode Kruis (december 4, 2024)
- Simpel (juni 26, 2024)
- Tanatex (oktober 9, 2024)
- Udea (juli 5, 2024)
- VPS (november 14, 2024)
- Wasco (juli 4, 2024)
Evenementen
- Activeer jouw onderwijsinstelling met het Microsoft Digital Contact Center! (oktober 17, 2024)
- AI-Powered Business: Driving Innovation & Efficiency (december 5, 2024)
- Microsoft Fabric Insights & Innovations (juni 18, 2024)
- Test event over twee dagen (juni 18, 2024)
Oplossingen
- Copilot voor Microsoft Dynamics 365 (juli 2, 2024)
- Microsoft Dynamics 365 (juli 2, 2024)
- Microsoft Dynamics 365 Contact Center (Omnichannel) (juli 2, 2024)
- Microsoft Dynamics 365 Customer Insights - Data (juli 2, 2024)
- Microsoft Dynamics 365 Customer Insights - Journeys (juli 2, 2024)
- Microsoft Dynamics 365 Customer Service (juli 2, 2024)
- Microsoft Dynamics 365 Field Service (juli 2, 2024)
- Microsoft Dynamics 365 Sales (juli 2, 2024)
- Microsoft Fabric (juli 2, 2024)
- Microsoft Power Platform (juli 2, 2024)