Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Een vlekkeloze klantervaring; dat is waar jij als organisatie voor gaat. En als het dan onverhoopt toch misgaat, wil je dat problemen snel en nauwkeurig worden opgelost. Hiervoor heeft de klantenservice tools nodig. Met Microsoft Dynamics 365 Customer Service heb je alles binnen handbereik om de ambities van de klantenservice te activeren.
Bij BusinessBase begrijpen we dat organisaties op hun best zijn als mensen goed kunnen samenwerken en daarbij ondersteund worden door technologie. Samen met jou gaan we voor de optimale klantbeleving.
Ontdek de voordelen van Dynamics 365 Customer Service
Dynamics 365 Customer Service optimaliseert het klantcontact en zorgt dat de klantenservice zo efficiënt mogelijk kan werken. Uiteraard met sterke klantrelaties en een hoge klanttevredenheid als ultiem einddoel.
Personaliseer klantcontact
Met het klantenserviceplatform van Microsoft zorg je dat de interactie met klanten gepersonaliseerd en consistent is. Het platform ondersteunt diverse kanalen, zoals e-mail, chat, telefonie en social media en past daarom naadloos in een omnichannel-strategie.
Werk efficiënter
Met de slimme routing binnen Dynamics 365 Customer Service zorg je voor een efficiënte taakverdeling. De geïntegreerde omgeving voor het beheren, documenteren en oplossen van klantverzoeken zorgt dat jouw klantenservicemedewerkers geen waardevolle tijd meer verliezen.
Verbeter de klantervaring
Klanten vinden zelf snel de antwoorden op veel gestelde vragen in het Selfserviceportaal en kunnen met Copilot Studio 24/7 ondersteuning krijgen van Artificial Intelligence-gestuurde chatbots. Is contact met een menselijke medewerker wenselijk? Dan zorgt de tooling voor een naadloze overgang.
Gerelateerde diensten
Activeer jouw ambities en start met één van de volgende opties: