Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
De klantreis, oftewel customer journey, staat bij steeds meer organisaties centraal. Maar hoe zorg je dat je realtime inzicht hebt in de gedragingen van de klant en dat je je marketinguitingen direct hierop laat aansluiten? Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys helpt marketingafdelingen de volgende stap te zetten.
BusinessBase ondersteunt organisaties bij het volledig uitnutten van de mogelijkheden van Dynamics 365 Customer Insights. Vertel onze experts jouw marketingvraagstuk en zij zorgen dat de technologie in je voordeel werkt.
Ontdek de voordelen van Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
Dynamics 365 Customer Insights – Journeys geeft de marketingafdeling een compleet beeld van klanten en hun interacties. Zo heb je alle inzichten die nodig zijn om de klantreis te verbeteren en campagnes te verbeteren.
Ontwikkel effectieve marketingcampagnes
Met Dynamics 365 Customer Insights is dynamische segmentatie mogelijk, zodat je heel gericht campagnes kunt opzetten. Verlaat een klant het winkelwagentje of wordt een bepaald product aangeklikt? Dan wordt automatische communicatie geactiveerd om zo het verkoopsucces te verhogen.
Verbeter de klanttevredenheid
Til de klantervaring naar een hoger niveau met realtime inzicht in klantgedrag. Dynamics 365 Customer Insights stelt je in staat om direct te reageren op acties, zoals het sturen van gepersonaliseerde aanbiedingen. Zo speel je in op de actuele behoefte van jouw klant.
Effectief event management
Met de eventmanagementmogelijkheden in Dynamics 365 krijg je tools voor planning, registratiebeheer, marketingcampagnes en rapportages, inclusief QR-codes voor snel inchecken. Dit verhoogt de efficiëntie door tijd te besparen en fouten te verminderen, en geeft je inzicht in evenementenprestaties en deelnemersgedrag.
Gerelateerde diensten
Activeer jouw ambities en start met één van de volgende opties: