Microsoft Dynamics 365 Contact Center (Omnichannel)
Klanten verwachten 24/7 service via het kanaal van hun keuze. Met Microsoft Dynamics 365 Contact Center communiceert jouw klantenservice samenhangend en effectief via diverse kanalen. Of de klant nu contact legt via e-mail, chat, telefonie of social media: de klantinteracties worden altijd centraal gecoördineerd. En schakelen tussen kanalen is mogelijk zonder de context van het gesprek te verliezen.
Een omnichannel-strategie is voor veel bedrijven ingewikkelde materie. Gelukkig zijn wij bij complexe vraagstukken op ons best. Onze experts weten precies hoe ze Microsoft-technologie moeten inzetten om de klantervaring en efficiënte van de klantenservice te verbeteren.
Ontdek de voordelen van Microsoft Contact Center
Microsoft Dynamics 365 Contact Center is een Copilot-first serviceoplossing die generatieve AI levert aan elk klantbetrokkenheidskanaal. Omnichannel is onmisbaar voor organisaties die hun klanten altijd dezelfde klantenservice willen bieden, ongeacht het kanaal. Zo zet je de volgende stap in het verbeteren van de klantervaring.
Bied een consistente en gepersonaliseerde klantervaring
Dynamics 365 Contact Center ondersteunt diverse communicatiekanalen. Klanten schakelen naadloos tussen deze kanalen zonder de context van het gesprek te verliezen.
Verbeter de klanttevredenheid
Medewerkers hebben inzicht in de volledige geschiedenis van de klantinteracties en door de slimme routing komt de vraag van de klant terecht bij de juiste medewerker. Dit komt de klantervaring ten goede.
Werk efficiënter
Klantenservicemedewerkers hebben via één centrale hub toegang tot relevante klantinformatie en de servicedesk krijgt uitgebreide tools om prestaties te meten en verbeteren.
Gerelateerde diensten
Activeer jouw ambities en start met één van de volgende opties: