BusinessBase maakt gebruik van cookies om de bezoekers van onze website de best mogelijke ervaring te bieden en voor het analyseren van bezoekersgedrag waarmee we onze website kunnen verbeteren.

terug naar branches

Mobiliteit

Wil je datagedreven beslissingen nemen gebaseerd op AI om nieuwe klanten te werven of bestaande klanten beter te ondersteunen? Met de Microsoft-technologie en onze kennis en ervaring kunnen we jou helpen in de digitale transformatie. Het Microsoft-platform biedt uitstekende mogelijkheden om data te combineren en analyseren, wat cruciaal is voor het verbeteren van de klantinteractie. Wij zijn experts in het benutten van deze technologieën. Deel je ambities met ons en ontdek hoe je voorop kunt blijven lopen.

Het Microsoft-platform biedt ideale oplossingen voor de uitdagingen binnen het Openbaar vervoer, waarbij het combineren en analyseren van data essentieel is voor het optimaliseren van de reizigersbeleving. Waar de technologie van Microsoft hier invulling aan kan geven, ligt onze expertise in het helpen van organisaties om deze technologie effectief in te zetten. Deel je ambities met ons, zodat wij je kunnen laten zien hoe je voorop kunt blijven lopen.

  • Breid de OV-Pay oplossing uit met klantinformatie voor meer betalingsmogelijkheden, zoals het koppelen van abonnementen aan bankpassen.
  • Centraliseer en verbeter klantenservice met het Microsoft-platform, zodat je snel en effectief kunt reageren op vragen en feedback van reizigers. Maak gebruik van omnichannel-customer service-oplossingen voor een naadloze klantbeleving.
  • Integreer diverse informatiebronnen voor realtime updates over vertrektijden, vertragingen en verstoringen voor optimale klantenservice.
  • Gebruik krachtige rapportagetools van Microsoft om strategische beslissingen te ondersteunen, zoals het verbeteren van operationele prestaties en passagiersstromen.
  • Implementeer marketingoplossingen op het Microsoft-platform om gepersonaliseerde campagnes te ontwikkelen en de klantbetrokkenheid te verhogen, met behulp van geavanceerde data-analyse en segmentatie.

Door de inzet van Microsoft Dynamics 365 in de automotive branche wordt klantbetrokkenheid verhoogd door gepersonaliseerde aanbiedingen en een verbeterde klantbeleving via omnichannel-communicatie en connected vehicles. Dit wordt ondersteund door efficiënte klantenservice en voorspellend onderhoud, terwijl feedback en loyaliteitsprogramma’s helpen bij het opbouwen van duurzame klantrelaties. Het Microsoft-platform faciliteert tevens datagedreven marketing en social media engagement om merkbewustzijn te vergroten en klantloyaliteit te stimuleren.

Met Dynamics 365 is één centraal klantprofiel beschikbaar, waardoor maximale personalisatie op basis van klantdata mogelijk is. Klanten worden gedurende hun hele traject van oriëntatie tot aanschaf en levering van een nieuwe auto optimaal begeleid. Geavanceerde marketing automation biedt tijdig advies over onderhoud en nieuwe producten, terwijl selfservice-mogelijkheden zoals het wijzigen van klantgegevens en het plannen van service afspraken de klantinteractie verder verbeteren.

Activeer jouw ambities

Bij BusinessBase zoeken we altijd naar manieren om jouw ambities mogelijk te maken. ‘Kan niet’ kennen we niet. Neem contact met ons op en daag ons uit met jouw vraagstuk. We zijn heel benieuwd.

Neem contact op