terug naar nieuwsberichten

Succesvolle Livegang van Research Services met Microsoft Dynamics 365

Succesvolle Livegang van Research Services met Microsoft Dynamics 365

Oedse de Boer

CEO
Meer weten?

Afgelopen maand hebben onze collega’s hard gewerkt en met succes de afdeling Research Services van het Rijksmuseum live gezet met Microsoft Dynamics 365 Customer Service.

De afdeling Research Services vervult een cruciale rol door alle informatieaanvragen van het publiek, onderzoekers en andere musea te verwerken. Dit varieert van vragen over collecties en diensten, documentatie, objectmetadata en onderzoeksdata tot praktische informatie over het raadplegen van materiaal in de Studie- en Leeszaal. Dankzij Dynamics 365 Customer Service ondersteunt het Research Services team nu hun klanten via de CS Workspace app, net zoals het Klantenservice team dat al geruime tijd doet.

Met onze hulp zijn ze nu in staat om e-mails en webformulierinzendingen efficiënter te verwerken. Dankzij Dynamics 365 Customer Service profiteren ze nu van:

  • Een beter overzicht van alle communicatie met klanten en collega’s
  • Eenvoudige toegang tot gedeelde kennis via de kennisbank
  • Eenduidige communicatie naar klanten
  • Meer inzicht in vragen, verwerkingstijd en obstakels in hun proces

We zijn enorm trots op dit geweldige resultaat en de samenwerking met de Rijksmuseum afdelingen Research Services en Automatisering!

BusinessBase maakt gebruik van cookies om de bezoekers van onze website de best mogelijke ervaring te bieden en voor het analyseren van bezoekersgedrag waarmee we onze website kunnen verbeteren.