📞 Microsoft Dynamics 365 Contact Center is nu beschikbaar!
Deze nieuwe Copilot-first oplossing transformeert de service-ervaring over zowel voice als digitale kanalen en verbetert de efficiëntie van contactcenters. Dynamics 365 Contact Center biedt organisaties de mogelijkheid om moeiteloze klantbelevingen te leveren, het aantal oproepen en wachttijden te verminderen met slimme chatbots en voicebots, en service agents te ondersteunen bij het bieden van uitstekende service waar een menselijke touch nodig is.
Wat biedt deze nieuwe CCaaS-oplossing van Microsoft?
- Verbeterde klantenbeleving en service over alle kanalen.
- Verlaging van het contactcentervolume met geavanceerde selfservice opties dankzij AI.
- Hogere service agent productiviteit door minder repetitieve taken.
- Een Copilot-first aanpak die intelligentie en automatisering toevoegt aan elk contact.
Bij BusinessBase hebben we ruime ervaring met de implementatie van het Microsoft Digital Contact Center Platform voor Omnichannel Customer Service bij innovatieve bedrijven in sectoren zoals mobility, energy en public.
Ervaar de toekomst van klantenservice met Dynamics 365 Contact Center!