terug naar nieuwsberichten
Klantcontactcenter van GVB live met Microsoft Voice
Vorige week vierden we de livegang van het 𝗸𝗹𝗮𝗻𝘁𝗰𝗼𝗻𝘁𝗮𝗰𝘁𝗰𝗲𝗻𝘁𝗲𝗿 𝘃𝗮𝗻 𝗚𝗩𝗕 met 𝗠𝗶𝗰𝗿𝗼𝘀𝗼𝗳𝘁 𝗩𝗼𝗶𝗰𝗲 voor telefonie binnen hun 𝗗𝘆𝗻𝗮𝗺𝗶𝗰𝘀 𝟯𝟲𝟱 𝗢𝗺𝗻𝗶𝗰𝗵𝗮𝗻𝗻𝗲𝗹 Customer Service! 🎉
Met deze oplossing komt alle communicatie samen in één omgeving, waardoor reizigers via telefonie, e-mail, web en straks ook chat, optimaal worden ondersteund. Trots op deze teamprestatie met dank aan GVB en Microsoft!