terug naar nieuwsberichten

Klantcontactcenter van GVB live met Microsoft Voice

GVB klantcontactcenter

Oedse de Boer

CEO
Meer weten?

Vorige week vierden we de livegang van hetย ๐—ธ๐—น๐—ฎ๐—ป๐˜๐—ฐ๐—ผ๐—ป๐˜๐—ฎ๐—ฐ๐˜๐—ฐ๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ฒ๐—ฟย ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ปย ๐—š๐—ฉ๐—•ย met ๐— ๐—ถ๐—ฐ๐—ฟ๐—ผ๐˜€๐—ผ๐—ณ๐˜ย ๐—ฉ๐—ผ๐—ถ๐—ฐ๐—ฒย voor telefonie binnen hun ๐——๐˜†๐—ป๐—ฎ๐—บ๐—ถ๐—ฐ๐˜€ย ๐Ÿฏ๐Ÿฒ๐Ÿฑย ๐—ข๐—บ๐—ป๐—ถ๐—ฐ๐—ต๐—ฎ๐—ป๐—ป๐—ฒ๐—นย Customer Service!ย ๐ŸŽ‰

Met deze oplossing komt alle communicatie samen in รฉรฉn omgeving, waardoor reizigers via telefonie, e-mail, web en straks ook chat, optimaal worden ondersteund. Trots op deze teamprestatie met dank aanย GVBย enย Microsoft!

BusinessBase maakt gebruik van cookies om de bezoekers van onze website de best mogelijke ervaring te bieden en voor het analyseren van bezoekersgedrag waarmee we onze website kunnen verbeteren.