GVB is live met Dynamics 365 Customer Insights Data en Journey: gericht op het verbeteren van de online ervaring van reizigers!
De Amsterdamse vervoerder GVB heeft deze week een nieuwe mijlpaal bereikt met de livegang van hun Customer Data Platform Microsoft Dynamics 365 Customer Insights! En dat levert meteen concrete resultaten op. Alle nieuwsbrief abonnees hebben deze week de digitale nieuwsbrief ontvangen, allemaal gebaseerd op reizigersprofielen samengesteld uit vier verschillende databronnen. Een datagestuurde aanpak waarmee reizigers de juiste informatie, op het juiste moment ontvangen.
Dankzij de krachtige inzichten uit Customer Insights – Data, kunnen ook vertragingen snel en gericht worden gecommuniceerd naar reizigers. Dit is overigens niet de eerste Dynamics mijlpaal voor GVB. Afgelopen zomer gingen zij al live met Dynamics 365 Contact Center. Een slimme zet die de klantbeleving van reizigers nog verder heeft verbeterd!
Bij BusinessBase zijn we er trots op dat we GVB hebben mogen ondersteunen in het activeren van hun ambities. Met onze expertise hebben we Dynamics 365 Customer Insights en Contact Center naadloos geïmplementeerd, waardoor de data echt één geheel vormt. Van strategisch advies tot technische realisatie: wij hebben GVB geholpen om een datagedreven, intelligente customer experience te bouwen waar zowel reizigers als medewerkers van profiteren.
Samen werken aan een slimmere, betere klantreis!