Fenestrae live met de Dynamics 365 Service Portal
Fenestrae levert meer dan 25 jaar wereldwijd documentmanagement en faxsoftware om bedrijfsprocessen te optimaliseren en kosten te verlagen. Vanuit het hoofdkantoor in De Haag en een service locatie in de US bedient Fenestrae 9000 klanten in meer dan 40 landen. Vele Fortune 100 bedrijven in o.a. de gezondheidszorg en financiële dienstverlening maken gebruik van de oplossingen van Fenestrae.
Met Dynamics 365 CRM en de service portal neemt Fenestrae een grote stap in de digitale tranfsformatie om haar klanten snel en gemakkelijk toegang tot verlenen tot de juiste informatie. BusinessBase heeft voor de service afdeling in Atlanta USA de Microsoft Dynamics 365 service portal voor Dynamics 365 CRM ingericht met mogelijkheden voor:
- Incident, Change, Service Request, Problem Management
- SLA Management met een timer voor response en oplossingstijden
- Knowledge Management
BusinessBase helpt bedrijven met de invoering van CRM oplossingen om groei te faciliteren én beheersbaar te houden. Wij hebben een bewezen track record in het succesvol maken van CRM-initiatieven en geloven in een pragmatische Agile implementatie aanpak om klein te beginnen en direct waarde te leveren.