Dynamics Marketing, of niet…?
Sinds 1 september 2023 heet Dynamics Marketing officieel Dynamics Customer Insights. Huh? Dat kennen we toch al?
Ja, dat klopt. Dynamics Customer Insights is de verzamelnaam voor de applicaties Customer Insights – Journeys (ouwe Marketing) en Customer Insights – Data (ouwe Customer Insights). Ingewikkeld? Nee, zeker niet! Omdat het voor jou nog niet eens van toepassing hoeft te zijn. En nu denk je natuurlijk helemaal, waarom moet ik nog doorlezen? Nou, omdat er ook nieuwe functionaliteiten worden toegevoegd aan jouw ouwe vertrouwde Dynamics Marketing omgeving! Lees snel welke dingen jouw deze Release kunnen gaan helpen!
Het leven van de marketeer makkelijker maken
Voor de grote jongens onder ons, het is eindelijk mogelijk om je e-mailinteracties op te schalen naar maximaal 300 miljoen per maand. Dit stond al een tijd op de Release Planner, maar gaat nu dan toch eindelijk gebeuren in oktober dit jaar.
En wat ook heel gemakkelijk is, straks kun je de dynamisch gevulde variant van een verzonden Real Time Marketing e-mail zien. Dus niet langer de {{firstname}} velden, maar de écht gevulde e-mails met échte data! En dat allemaal op de tijdslijn van de Contactpersoon en/of Lead!
Voor iedereen die al veel met Reizen werkt in Real-Time Marketing, er komen ook eindelijk templates beschikbaar! Je kunt natuurlijk wel al Reizen kopiëren, maar het is toch makkelijker om een template te gebruiken!
En werk je al met Customer Insights, dan kun je nu ook je gemaakte measures gebruiken in een Real Time Marketing Reis om splitsingen in Reizen te maken.
Het leven van de marketeer slimmer maken
#Copilot, we hebben er al eerder over geschreven, maar toch weer de moeite waard, want er zitten nog meer slimme dingen in Hieronder een korte opsomming:
- Copilot als tekstschrijver, of hulpje als tekstschrijver
- Copilot als hulpassistent bij het verifiëren van je domein
- Een Reis maken in Real-Time Marketing door deze te beschrijven en dat Copilot hem voor je bouwt
- Rustige tijden instellen met Copilot, zodat je je Contacten niet ’s avonds of in het weekend mailt (of juist wel, als je dat wilt )
De relatie tussen sales en marketing smoother maken
Marketing en Sales kunnen met Real Time Marketing eindelijk ook écht goed samen gaan werken. Zo kun je met je Lead Score Modellen leads automatisch kwalificeren of diskwalificeren, of zelfs herkwalificeren.
En als je al die Leads dan netjes gekwalificeerd of gediskwalificeerd hebt is er ook nog een mooi Out of the Box dashboard beschikbaar waarin je de status van je pijplijn kan zien.
En als je helemaal los wilt gaan met je dashboarding skills, dan kun je met Micrsoft Fabric volledig geïntegreerde rapportages maken met al je Real Time Marketing data!
De naamgeving
Dan als laatste nog even kort over die naamgeving! Afhankelijk van je type licentie en moment van licentieverlenging van Marketing, verandert er nog niet heel veel. Wil je weten wat er voor jou kan gaan veranderen en wanneer dat dan is? Neem contact met ons op via onderstaand formulier en onze Marketing Consultants kunnen je snel helpen!
Overgang naar Real Time Marketing
Heb je hulp nodig bij de overgang naar Real Time Marketing? Neem dan ook contact met ons op via onderstaand formulier, want we hebben een 6-stappenplan waarin we je samen vertrouwd maken met Real Time Marketing!